torsdag

Så vacker att det suger i magen.

 
 
Kvällar som denna.
 





Under en mulen himmel med doft av sommar sitter jag här igjen medans kärleken är ute i skogen med den äldsta av våra barn, ja för han är ju en av barna han också, våran Leo. Han kom ju trots allt först. Och tänk att det är fredag igjen imorgon. Veckans bästa dag. Och då kommer dom hit alla dom där vackra mammorna som jag lärt känna. Så det blir en favorit i repris!
 
 
Jag sitter här och tänker tillbaks på vilken härlig sommar vi har haft i år och att jag är så tacksam för min lilla familj som gör mig till den jag är. Efter att ha väntat så länge så har jag nu två helt underbara killar som både får mig att skratta och gråta och gå runt med skavsår i öronen och räkna till tio flera gånger om dagen men det gör ju ingenting för dom är det finaste jag har. Som han här på bilden till exempel som i somras när man bara vänder bort blicken en halv minut, ni vet, då kommer han och ropar till sin pappa - æææææsj och pekar på grannens släpvagn. Och mycket riktigt så är det æææææsj på grannens släpvagn för där har faktiskt han bajsat, för det är ju så skönt att springa naken på sommaren för då kan man ju kissa precis vart man vill, när man vill. Och då tänkte ju min lilla skatt at,t kan man kissa så kan man väl bajsa också.
 
Älskade skitunge. Jag älskar dig ända upp till himmlen och tillbaks.
 








Och så startar den. Helgen.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar